tirsdag 19. januar 2010

SOLGT

Min A55 er nå solgt. Det er kun formaliteter igjen ved salget. Det blir litt vemodig å kvitte seg med en båt som har gitt oss så mye glede og ikke minst kunnskap. Økonomisk ble det et tapsprosjekt. Båten ble solgt for en sum som var rimeligere enn de nye seilene fra Doyle. I tillegg er båten vesentlig oppgradert med mye nytt utstyr. Uansett synes jeg det er bedre at båten blir brukt i sitt rette element enn at den blir stående bak en låve og forfalle. Jeg er helt sikker på at kjøperen vil ta godt vare på denne båten videre og at den havner i de beste hender med mye seilglede de kommende år.
Hva som vil skje med denne bloggen er noe usikkert. Jeg kommer uansett til å opprette en ny blogg for mitt nye prosjekt om kort tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar